Wachttijden
Cliëntenstop! Door het groeiende aantal cliënten binnen onze praktijk leidt dit op dit moment tot langere wachttijden. Om de kwaliteit van onze zorg te waarborgen nemen wij daarom op dit moment geen nieuwe cliënten aan. Dit geldt zowel voor verwijzingen naar de Specialistische GGZ (SGGZ) als Generalistische Basis GGZ (GBGGZ).
Na afronding van het intaketraject (incl. diagnosestelling) kan de behandeling aansluitend zonder wachttijd starten. Er is geen verbijzondering per verzekeraar of hoofddiagnosegroep. Wanneer u de wachttijd te lang vindt kunt u contact opnemen met uw zorgverzekeraar voor wachtlijstbemiddeling.
Voor vergoeding van uw afspraken is het van belang dat u een juiste verwijsbrief van uw huisarts heeft, u kunt daar hier meer over lezen.
Aanmeldprocedure
Wanneer u graag in behandeling bij ons wilt komen kunt u met ons via het contactformulier, per e-mail of telefonisch contact opnemen.
Mocht u al een verwijsbrief hebben ontvangen van uw verwijzer of deze al geregeld hebben dan ontvangen wij deze graag.
Aan de hand van uw hulpvraag of verwijsbrief zal de behandelaar beoordelen of hij graag eerst kennis met u wil maken of dat hij u verwijst naar een andere GGZ-praktijk die beter bij u aansluit. Na de beoordeling zal de praktijkondersteuner contact met u opnemen om eventueel een afspraak met u te maken. Als blijkt na het kennismakingsgesprek dat u aangemeld mag worden zult u van onze praktijkondersteuner een bericht ontvangen over de verdere voortgang.
Onze praktijk biedt via onze software ook de mogelijkheid aan voor digitale consulten. Mocht u daar graag gebruik van willen maken laat het ons gerust weten.